Verzending & Levering
Voorafgaand aan de levering zal de vervoerder contact met u opnemen om een afspraak te maken voor de ontvangst van uw zending.
Zorg er daarom voor dat u uw telefoonnummer en e-mailadres correct invoert!
Neem contact met ons op en wij zullen het onmiddellijk controleren.
Voor de kosten van de levering van uw OK-Living-product verwijzen wij u naar de informatie op de desbetreffende productpagina.
Leveringen binnen Duitsland zijn per 31.03.2021 gratis, eilandtoeslagen mogelijk.
In de regel wordt u per e-mail op de hoogte gebracht en kunt u hier uw zending gedetailleerd volgen.
Als u geen e-mail ontvangt, controleer dan ook de spam-map van uw e-mail.
In geval van levering via een vervoerder neemt de vervoerder telefonisch of per e-mail contact met u op.
In geval van levering via een vervoerder neemt de vervoerder telefonisch of per e-mail contact met u op.
Uw levering bestaat uit verschillende pakketten.
Helaas kunnen deze om logistieke redenen op verschillende dagen worden geleverd.
Of als gevolg van een hoog verzendingsvolume kunnen vertragingen in de levering optreden.
De logistieke dienstverlener zal er echter naar streven de zending zo snel mogelijk te leveren.
Of als gevolg van een hoog verzendingsvolume kunnen vertragingen in de levering optreden.
De logistieke dienstverlener zal er echter naar streven de zending zo snel mogelijk te leveren.
Pakketgoederen worden verzonden door DHL Paket, DPD en GLS.
Expeditiegoederen worden franco stoeprand afgeleverd via DB Schenker of IDS Logistik.
Wij bieden momenteel geen zelfafhaling aan.
OK-Living is een pure online retailer met vele magazijnlocaties door heel Europa, dus zelf afhalen is om logistieke redenen helaas niet mogelijk.
Helaas is een wijziging niet meer mogelijk na de aankoop.
Neem contact met ons op, wij zullen dit intern controleren en indien nodig contact opnemen met de logistiek.
Verzending vindt plaats in heel Nederland. Verzending naar eilanden is momenteel uitgesloten.
Het is heel goed mogelijk dat uw goederen in verschillende pakketten worden verzonden en op verschillende tijdstippen aankomen.
In de regel ontvangt u gedetailleerde informatie over de zending.
Het is echter mogelijk dat er gedeeltelijke leveringen plaatsvinden, bijvoorbeeld als gevolg van verschillende vervoerders of magazijnlocaties.
Als de resterende goederen niet binnen 2-3 dagen na de eerste aankomst aankomen, neem dan contact met ons op!
Als de resterende goederen niet binnen 2-3 dagen na de eerste aankomst aankomen, neem dan contact met ons op!
Nee. Momenteel bieden wij geen internationale verzending aan op ok-living.nl.
Op onze volgende winkelpagina's vindt u de mogelijkheid om naar en vanuit het buitenland te bestellen.
ok-living.de
ok-living.co.uk
ok-living.fr
ok-living.it
ok-living.pl
Betaalwijzen
Gelieve het factuurbedrag van de betaalwijze vooruitbetaling onder vermelding van het bestelnummer in de reden van betaling over te maken op de volgende rekening:
Houder: Oskar-Kinderland GmbH u. Co. KG
IBAN: DE76672400390191115505
BIC: COBADEFFXXX
Rekeningnr: 0191115505
BLZ: 67240039
Gelieve het factuurbedrag van de betaalwijze aankoop op rekening over te maken op de volgende rekening, onder vermelding van het factuurnummer in de reden van betaling:
Houder: Oskar-Kinderland GmbH u. Co. KG
IBAN: DE31590100363729474574
BIC: PBNKDEFFXXX
Rekeningnr: 3729474574
BLZ: 59010036
Als u besluit per bankoverschrijving te betalen, gebruik dan de hier vermelde bankgegevens. Deze worden ook nog een keer per e-mail toegestuurd na ontvangst van uw bestelling. Betaal vervolgens binnen 14 dagen.
Wij vragen uw begrip voor het feit dat wij de door u bestelde goederen slechts voor deze periode van 2 weken kunnen reserveren.
Als de betaling niet binnen deze termijn op onze rekening is bijgeschreven, annuleren wij uw bestelling.
Wij bieden de volgende betalingsmogelijkheden:
- Betaling vooraf per bankoverschrijving
- Betaling per creditcard (Visa / MasterCard / co-branded debit cards)
- Betaling via ext. overeenkomsten (via PayPal)
- Online betaling (SOFORT, giropay, eps, iDeal, vooruitbetaling)
- Betaling per factuur (Unzer Invoice)
De betaalwijze "aankoop op rekening" is voor u pas beschikbaar na de eerste succesvol betaalde bestelling in de OK-LIVING Shop.
Let op: de betaalwijze "aankoop op rekening" is alleen mogelijk vanaf een bedrag van € 25 tot een maximum van € 1000.
Er zijn geen wijzigingen meer mogelijk nadat de bestelling is voltooid.
Herroeping / Annulering / Klacht / Terugbetaling
Nadat de terugzending van uw goederen in ons systeem is bevestigd, zullen wij onmiddellijk de terugbetaling regelen.
Neem daarvoor contact met ons op.
Neem daarvoor contact met ons op.
Wij sturen u dan graag een retourbon toe.
U kunt uw bestelling zonder opgaaf van reden annuleren.
Gelieve uw herroeping aan ons te richten, onder vermelding van het bestelnummer!
U hebt het recht om dit contract binnen een maand zonder opgave van redenen op te zeggen.
Vragen over producten
U ontvangt altijd montage-instructies bij de levering van uw product.
Soms bestaat een artikel uit verschillende pakketten of een aparte verpakking met schroeven. In een van deze verpakkingen vindt u de montage-instructies.
Voor de exacte leveringsomvang verwijzen wij u naar de desbetreffende artikelomschrijving.
In de regel leveren wij het montagemateriaal voor de opbouw van uw product; als dit niet wordt vermeld, is het niet beschikbaar.
U ontvangt de factuur rechtstreeks van UNZER na de verzending van uw goederen.
De meeste van onze producten worden in Europa vervaardigd.
Al onze meubelen van het merk "Vicco" worden op bestelling gemaakt in een groot aantal fabrieken in Oost-Europa.
Hier staan wij dagelijks in contact met onze fabrikanten over verbeteringen, verzoeken van klanten en nieuwe ontwikkelingen.
Hier staan wij dagelijks in contact met onze fabrikanten over verbeteringen, verzoeken van klanten en nieuwe ontwikkelingen.
Neem daarvoor contact met ons op.
Nee. Wij hebben geen minimum bestelwaarde vastgelegd in de OK-Living-shop.
We kijken uit naar uw aankoop, groot of klein!
In principe heeft u als koper een garantieaanspraak van twee jaar vanaf de datum van overdracht.
Op elke pagina met productinformatie kunt u rechtstreeks controleren of het product momenteel in voorraad is.
Voor alle opnieuw verkrijgbare producten die niet in voorraad zijn, geven wij verwerkingstijden aan.
Of
Als gevolg van een voortdurende uitbreiding en optimalisering van het productassortiment is het mogelijk dat uw product niet langer beschikbaar is.
Bij producten die weer leverbaar zijn, wordt een verwerkingstijd vermeld, zodat u altijd online kunt zien wanneer ze weer leverbaar zullen zijn.
Als u een artikel niet meer bij ons kunt vinden, maakt het helaas geen deel meer uit van het assortiment.
Bij producten die weer leverbaar zijn, wordt een verwerkingstijd vermeld, zodat u altijd online kunt zien wanneer ze weer leverbaar zullen zijn.
Als u een artikel niet meer bij ons kunt vinden, maakt het helaas geen deel meer uit van het assortiment.
Onze artikelen zijn al zo laag geprijsd dat een extra korting niet meer mogelijk is.
Neem daarvoor contact met ons op.
Mijn klantenaccount
U kunt uw leverings- en factuuradressen toevoegen of wijzigen onder "Mijn adressen" in het klantenaccount.
Als u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u het gewoon opnieuw instellen wanneer u inlogt.
Klik daar op "Wachtwoord vergeten?"
Log uit door de cursor over "Mijn account" te houden.
Er verschijnt een venster waarin u op "Uitloggen" klikt.
Onder "Uw gegevens" in het klantenaccount kunt u uw naam, uw e-mailadres, uw wachtwoord of uw aanhef wijzigen.
Nieuwsbrief
De OK-LIVING-nieuwsbrief informeert u over de laatste verkoopacties, evenementen en vele andere onderwerpen die met OK-LIVING te maken hebben.
Bovendien ontvangt u als abonnee op de nieuwsbrief exclusieve kortingen en verjaardagsaanbiedingen.
Hier kunt u zich aanmelden voor de OK-LIVING-nieuwsbrief.
Indien u zich wilt afmelden voor de OK-LIVING-nieuwsbrief, kunt u dit doen in elke nieuwsbrief via de link "Afmelden" of via de nieuwsbriefinstellingen in uw account.
U heeft zich afgemeld voor de nieuwsbrief en u blijft e-mails van ons ontvangen?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via e-mail aan service@ok-living.nl
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via e-mail aan service@ok-living.nl
Als u uw klantenaccount wilt verwijderen, dient u het verzoek in via het contactformulier.
Hier kunt u zich aanmelden voor de OK-LIVING-nieuwsbrief.